5 ay olmaya 8 günümüz var ve bebeğim 2 gündür eski neşesini kaybetti işten döndüğümde bana gülen bağırarak tepkiler veren kızım yok oldu altını açınca yüzüstü dönüp kendi kendine eğlenen kızım yok çok üzülüyorum onu böyle görünce.. Sizce neden böyle bir fikri olan var mı 😔 yoksa 4 ay atağı dedikleri şey yüzünden mi 🙄