gozde02 Arkadaşlar 40ımdan sonra doktor kontrole gel dedi henüz gidemedim 2 ay oldu. sezeryan ile doğum yaptım muayne mi ediyor dikişlere mi bakıyor bilgi verebilir misiniz
zumramomm gozde02 kendi Dr uma gitmedim detaylı bakmadı başka Dr da sadece dikise baktı ve rahime bakti ultrason la
Kuzumveben gozde02 muayne ediyor hem dikislere bakiyor hemde allttan yumurtaliklara bakiyor smear testi ornegi aliyor
Basak71_ Hatice2626 benim kontrolde ultrasonla bakılıyor dikişler kontrol ediliyor herhangi bi şikayetin varsa ona göre kan be idrar alıyorlar
ma9419 Kızlar benim smear testinde vajinal enfeksiyon çıktı fitil kullanıyorum başına gelen var mı hamilelik öncesi yada sonrası ? Nasıl geçer kötü bişey mi
Hilalasya ma9419 geçer canım benim hamilelikten önce olmuştu fitil kullandım geçti çamaşırlarını falan yüksek derecede yıka dikkat et bişeyin kalmaz
Deletedmom302 gozde02 ultrasonla dikiş yerime bakmıştı benim içteki dikislere ve de rahim normal boyutuna dönmüş mu ona bakmıştı, dışardan da dikise baktı iyi gözüktüğü için sorun yok demisti
Kumrununtanesi Dikiş yerimi kontrol etti.Ultrason ile rahmime baktı.Bir daha gel smear testi de yapalım dedi.Bildiğiniz gibi her doğumdan sonra yapılması ve rutin olarak kontrol edilmesi gerekirmiş.9ay oldu ona gitmedim daha.Alttan hazır değilim
Hilalasya gozde02 dikişlere bakıyor ultrason da rahmine bakıyor ne durumda diye ve kan değerlerini ölçüyor yeterli değilse kan hapı vs vermek için 6ay sonra tekrar gel diyor
Derininannisi gozde02 benim kırkımın için de çok kanamam oldu ozaman gittim bi sıkıntı yok dedi doktorum ondan sonra da gitmedim
Mugurs gozde02 ay aynı sorun bendede var 4 aylık olcaz hala gıdemedım. Bı sezeryandan 15 gun sonra dıkıs kontrolune gıttım onda rahımıme baktı dikişlerime baktı hersey normal 40 ından sonra gel dedı ama ne mumkun çocukla ilgilenmekten duş zor alıyorum hastaneye nasıl gıdeyım🤦🏻♀️ ama bu ay cocugu kontrole götururken bende aradan cıkartmayı dusunuyorum😂
gozde02 Mugurs evet bende ilk bi kontrole gittim 40 gün sonra gel dedi gidemedim hala pazara bile gidemiyorum hastaneye hangi ara gidicem bilmiyorum😂
Karam gozde02 dogum yaptiktn 20 gun sonra gittim kontrole dikislere bakti ultrasyondn bakti zorun yok dedi bi daha gitmedim sikinti yasamadm
gozde02 Karam alttan muayne ettirmek de gerekir mi acaba onun için merak ettim bende 10 gün sonra gitmiştim 40ında tekrar gel demişti