2prensannesi_06 oğlum 3 yaşındayken kist ameliyatı oldum.oğlum kimsede durmazdı uyumazdı.özelde ameliyat olmama rağmen doktorum gece yanımda kalmasına izin vermediği için evde babası ve babannesiyle kaldı.eşim bir şekilde oyaladık yorduk uyuttuk dedi.yatağınada pijamamı koymuşlar gece.ertesi sabah zaten yanıma geldiler ve ben doktoruma eve gitmek istiyorum diyip eve geldim.eşin ve yardımcı olucak birileri varsa bi şekilde bakarlar canım.küçük olduğu için hastahane kabul etmeyebilir.benim oğlum 14 yaşında şuan ve 7 ay önce özelde doğum yaptım gece babasıyla yanımda kaldılar.doktorum küçük olsaydı kabul etmezdim kalmasını demişti o zaman.