Selamlar bebeğim 7 ay 10 günlük. Ek gıdaya bssladik ama asla yemiyor. Bende zorlamak istemiyorum ancak aç kalacağından korkuyorum dişte patlattı.. geceleri sık uyaniyor sütümunde yetersiz olduğunu düşünüyorum ne yapsam ne çare bulsam bilemedim bana yardimci olur musunuz nasıl yemek yedirmeli