Kupelikiz_1 Tavsiyem sütünüz varsa biraz daha dayanın emzirmeye devam edin. Benimde memeye düşkün oğlum var. Şuan 21 aylık ve daha yeni bırakıyoruz. ( 24 aya kadar emzirmeyi isterdim ama işe gireceğim için bikaç ay öne almak zorunda kaldım) 3 gündür bırakmaya çalışıyoruz. Geceleri sık sık uyanırdı yemek yemez meme diye ağlardı hep. Ama inanın dayandım tükendiğim çok zaman oldu ama dayandım. Çünkü hep şunu düşündüm. Allah ömür verdikçe zaten iki yaşından sonda emmeyecek. Zaten yemeği ömrü boyunca yiyecek. Ama anne sütünü iki yaşından sonra zaten alamayacak dahada. O yüzden ben de hem sütüm varken kesmek istemedim. Bir damla da içse şifadır dedim dayandım. Şimdi 21 aylık oldu. Azaltarak kesmeyi denedim geçen hafta gündüzleri 1-2 kere verdim. Geceyi kesmemiştim ne zaman uyanırsa vermiştim. 3 gün önce de gündüz yine meme emmek istedi, göğsümün ucuna az sirke sürdüm ağzına aldı annee aciii dedi. Evet oğlum annenin memesi artık acımış süt acımış artık yemek yiyelim memeyi daha emmeyelim dedim. Gece de aynı şekilde yaptım. Bugün üçüncü günümüz demin yine anne meme dedi. Yine sirke sürdüm aldı baktı tadı kötü anne kapat memeyi dedi 😀 bu süreci ama çok daha fazla ilgiyle sonlandırmaya çalışıyorum. Çünkü memeden keserken duygu boşluğu yaşasın istemiyorum. Gün içinde meme dedikçe hep ilgilisini hep sevdiği oyunlara yönlendirdim. Eline elma muz verdim. Bu süreci böyle böyle unutturarak devam ettireceğim. Göğüslerim biraz şişmiş durumda sağarsam yine süt dolacak. Şuan göğüslerimde acı yok sürekli kontrol ediyorum baktım ağrı oluşmaya başladı hafif hafif sağacağım ama memeyi tamamen boşaltmamak lazım yoksa yine süt gelmeye devam eder. Arada bir duşta hafif hafif elimle sağıyorum.
Not: 21 aydır aktif şekilde emzirdiğim için içimde benim bile şuan çok büyük boşluk oluştu sanki böyle kendimi suçlu hissediyor gibiyim. Annelik duygusundan kaynaklı sanırım 😔