Merhaba,
Erken doğum yaptım bebeğim küvezde, ona süt sağma makinesi ile süt sağıyorum. 3 saat arayla 30 dk sağım sürem. Şimdi ben kısa süreliğine şehir dışına çıkacağım gittiğim yerde sütümü sağacağım. 2,5 saatlik yolumuz var. Ben sağdığım sütleri buzluğa atıyorum. İlk Sorum şu, gittiğim yerde sağdığım sütleri buzdolabında mı saklasam eve geçince buzluğa atabilir miyim? Yoksa buzluğa atsam eve geçinceye kadar süt erir mi? Erirse eve geçince buzluğa atabilir miyim tekrardan ? Cevap verebilirseniz çok sevinirim 🙏🏼