Umaybebis Bebeğim 1 ay 17 günlük 20 günlük olduğundan beri kundak kabul etmiyor . Yarım kundak yapıyorum derin uyusa bile 1 saat sonra ellerini çıkarmak istediğinizin mızmızlanarak uyanıyor ve sonunda başarıyor ellerini çıkarmayı … Nasıl alıştırabilirim?
Bebegimm1 Umaybebis ben bilerek kundak yapmadm birde ona alışırsa kundaga bırakınca ilerde kendini uyandırmalar devam eder diye sıçramalr arada oluyordu ama alışınca gece derin uyuamaya başladı bence istemiyorsa yapmayın ilerde kundak bırakma derdinz olmaz ve havalar ısınıyor terler
Umaybebis terazikadini kundaksız uyutuyorum ama mono refleksinden ve elini yüzüne sürekli götürdüğü için uyanıyor kısa sürede .
terazikadini terazikadini benimkide ilk 1 buçuk ay istemedi sonra kundak yapınca hemen uyuya kaldı istiyor artık yani arada yine yapın siz
RRaahimee Umaybebis bizde iki aylık olduk sicaktanmidir bilmiyorum kundak yaptığımda ağlıyor bende dalmak üzereyken üzerine orttugum baddaniyenin kenarlarını sıkıştıriyorum o şekilde uyuyo
lajune RRaahimee bende sizin gibi yapıyordum ancak bir gece müslin battaniyeyi yüzünün üstünde gördüm, reflü yatağında yatarken aşağıya doğru kaymış,o günden sonra üstünü örtmeyeye çalışıyorum veya örtüyü alttan kenarlara sıkı sıkı yapmıyorum
RRaahimee lajune lajune tabiki ona dikkat ediyorum hareket etsede yüzüne gelmeyecek şekilde ayarliyorum