enchantress Merhaba. Bebeğimin kafası dışarıdan bakılınca normal görünüyor ama yattığı yere değen kısmı içeri çökmüş gibi. Sanki sürekli aynı yere yattığı için şekli öyle olmuş gibi. Doktora göstermeli miyim?
Gnsdrn enchantress benım bebegım de sag tarafa cok yatmıs . Sızın dedıgınız gıbı olmus. Doktor sol tarafa yatırmaya calıs dedı.
Erolunannesi enchantress Yanlış bilgi vermek istemem ama orada da bıngıldak olduğu için diye biliyorum çünkü benim bebeğimde de vardı ve zamanla düzeldi hemşireye sorduğumda bebeklerin kafasin da 6 adet bıngıldak olduğunu zamanla kapandığını ve onun da onlardan biri olduğunu söyledi. Yada sürekli sırt üstü yatmaktan da olabilir. Her yattığın da farklı tarafa koy