Aranızda bu bebek arabasını kullanan memnun kalan vsr mı önerileriniz nelerdir ? Bu arabayı aldık henüz kargoda elimize ulaşmadı. E bebekte denemiştik eve gelince yorumları okudum oturma yeri dik olmuyor hafif yatık pozisyonda kalıyor yazmışlar kafam karıştı orada dikkat etmedim hiç