Selam güzel anneler normal de adetim 2 gün geç ya da erken olurdu. Ama bu ay 10. Günüm hala adet olmadım korunuyoruz da. Dün evde test yaptım tek çizgi negatif çıktı yani. 4 -5 gün önce de kandan baktırdım gebelik çıkmadı. Şimdi ben kadın doğuma gideyim mi? Ne yapayım bilemedim ilk defa başıma böyle birşey geldi. 🙄😒 Sizce ne yapmalıyım… Teşekkürler 🌹