Kızlar ben saçlarımı mavi siyah boyamıştım , dışarıda hoş hoş oluyor renk güzel ama bana gitmedi rengi. Tabi bu 3-4 ay oluyor yapalı aktı vs ben şimdi ne renk yapsam tutar , istediğim ton aslındaa çikolata kahve filan sizce ne yapsam olur tecrübeli anneler bi el atsın .
Bu arada kuaföre gitmeyeceğim kendim yapacağım…