A2B4 12 ay 25 günlük olduk hala babildiyor…bababa,memememe gibi net baba ,mama yok anlamlı da degil benim gibi sıkıntı yaşayan var mi?böyle olup birden gelişen
Aslananne1 A2B4 12 ay 10 günlük bizde öyleyiz dededede diyor sadece baska dediği bisi yok ekran sıfır ona rağmen ykk 7/24 ekran karşısında olan arkadaşımın kızı baba dede mama abla nene diyor ben anlamadım bu işi
A2B4 Aslananne1 😪 kardesim yegenime yeminle telvzyon açtı super konuşuyor bunun kitap,telvzyonla ilişkisi yok…tabiki yinede uzak tutalım….bizde acmiyoruz
Merishinannesi Aslananne1 Tv izleyen bebekler konuşmuyor diğe kim diyorki tv den kelime öğrenirler ama tv telefon bu gibi şeyler bebeklerde psikiloji durumlara yol açıyor, kendine kapanma, ismini seslediğinde kafasını bile kaldırmama ve s ama bu her bebekde görünmüyor
Aslananne1 Merishinannesi A2B4 bizde hiç açmadık sıfır ekran 1 yaşında hala açmıyorum telefon da eline vermem göstermem ama çocuk konuşmuyor.hala babildama var arkadaşımın kızıyla oğlum arasında 1 hafta var kız sabahtan akşama.kadar TV karsısında baba dede gel gel abla nene git git , alo bunları diyor sonra çak yapıyor gel gel yapıyor geliyor senin burnuna dokunuyor pip diyor ağzını aciyor taklit ediyor hahaha diyor ülkücü işareti yapıyor kardeşi öğretmiş 😄😄 yani maşallahı var bide oğlumla diyom ya aralarında 1 hafta var doğduğu günden beri tv le iç içe hic kapanmaz bizim sıfır ekran konusma yok bazen diyorum.bnde mi açsam tv zararlı olsaydı bu kız bu kadar şey yapmazdı konuşmazdı 🤷♀️
A2B4 Aslananne1 Kesinlikle öyle 😂 beklicez bakalım iste her bebek bir de degil ama insan takıyor 15.aya kadar beklemedeyiz olmadı norolojiye gitcez konutları anlıyor ama