Slm kızlar. Bugün tam 2 yasina girdik rabbime şükürler olsun . Tabi çok çok iyi günler geçiremiyorum 2 yas sendromunu dibine kadar yaşayacaz gibi geliyor. Oğlum çok huy değiştirdi duygu durumu çok hızlı değişiyor bir anda öfke krizleri geliyor artık sasiriyorum hareketlerine. Havalar yine kötüleri dışarı çıkamıyoruz evde ne yapacağımı şaşırdım artık. Soru yelpazesi belki geniş olcak ama sizler neler yapıyorsunuz neler oynamayı seviyor kuzucuklariniz ha bu arada konuşma durumları nasıl biz malesf çok hızlı ilerlemiyoruz 20 kelime ya var ya yok aklımda deli sorular