Kizlar selam, dün doktorumuz sidefer’i önerdi. 7 kilo oğlum. Normalde 10 damla ama ben kendime demir ilacı kullanmadığım için 15 damla kullan dedi. 1inci sorum; damla sayısı fazla mi?
2inci sorum prospektüsde sulandırmadan kullanmayın diyor. Neye göre ve nasıl sulandıracağım ben bunu 🤔