Kızlaf lütfen bakar mısınız?
Bebeğim 1 aylık mama yediği zaman genelde öksürtüyor ve her mama yiyişinde ben korkuyorum çok 😣😒 genzine kaçırıyor dolu genzi dün çektik ettik bir sürü sey çıktı . Sümük gibi değil beyazımsı mamalar resmen çıktı 😣😣😒😒 birde öksürüğü oluyor mama içerken ama böyle öksürüğü sanki hasta gibi normalde öksürmüyor ama mama da kaçırırsa öksürüyor ağlayacağım