Sevda_1991 Kızlar merhaba 3.5 aylık bebegimin boğazında biraz kızarıklık burnunda dolma ve öksürük başladı kakasında da yeşil renk ve beyaz beyaz birseyler var sizler sabaha kadar uyuyamadık sizler bu durumda ne yaptınız
elfida01 Sevda_1991 direk çocuk doktoruna götür bence benim bebeğimde hırıltı vardı antibiyotik ve buhar tedavisine başladık böyle durumlar ihmal edilirse aslıma kadar götürür dddi doktorum
AysH Sevda_1991 benimde bebegimde öyle olnustu 5 gün hastanede yattik buhar antibiyotik tedavisi aldik
Sevda_1991 elfida01 şimdi aile hekimine gittik oda çocuk doktoruna götür dedi gideceğiz bakalım ne diyecek
Sevda_1991 AysH bize hava yazdı antibiyotik 2 gün sonra kontrol bakalım ne diyecekler Allah yardımcımız olsun daha çok kucükler