Kızlar bebeğimi emzirmenin yanında hep doymayınca mama ile destekliyordum. Gelişimi çok iyiydi. Şimdi 2 ay 25 günlük ve aç olduğu halde asla biberonla mamayı almıyor. Memeye yatırınca hemen alıyor. Mamayı neden reddediyor şu an anlam veremiyorum. Emzikte kullanmıyoruz