tomvejerry Kızlar gaz sancısı çeken bebeğinizi hangi pozisyonda emziriyosunuz bebeğim sancidan ememiyor ağlıyor ememeyincede ağlıyor haraket falan yaptırmıyor o anda gazını çıkartmam için 🤦
teletabis Gaz sancısı değil meme reddi olabilir mi 😔 bende öyle sanmıştım ama meme reddiymiş. Bacaklarını çekiyordu sürekli gazı varmış gibi. Emmeye başlıyordu sonra sinirlenip eliyle bacaklarıyla ittiriyordu
Tubik57 teletabis anlattığınız gibi şuanda bebeğim o şekilde 1 haftadır. Siz nasıl aştınız bunu anlatabilir misiniz
teletabis Tubik57 tam olarak aşamadım , emzirme danışmanı ile görüştüm başta mama vermemi daha sonra memeyi teklif etmemi söyledi o şekilde devam ettik ama şimdi birini emiyor diğerini reddediyor yine