Kumluca’da eşimin arkadaşlarının yanına gittik kaş , adrasan , Finike , demre gezdik çok güzeldi sahili korsan koyu diye bir yere götürdüler küçük denize girmek için bir yer çok beğendik suyu da güzeldi hatta 7 aylık bebeğim deniz sezonunu açtı. Antalya tatil konusunda geniş bir yer daha önce ilk sene Akyaka’ya gitmiştik orayı da çok beğeniyorum ama sahili çok kalabalık oluyor. Sonra zamanlarda hep Alanya’ya gittik eşim orayı beğeniyor diye. Otelleri bilmiyorum geçen sene Antalya merkezde apart tipi bir yer tuttuk çok temizdi havuzunu çok beğenmiştik ben denize giremiyorum o yüzden havuzu önemliydi.