Kızlar merhaba birşey danışmak istiyorum kızım 5buçuk aylık iki gündür burnu akıyor ve kuru bir öksürük başladı sürekli burnunu serum fizyolojik serumla temizliyorum ama bir etkisi olmadı doktora gitmem gerekiyor mu bu durumda yada evde bir çözüm önerisi olam var mı ilk çocuğum ne yapacağımı şaşırdım Yardımcı olursanız çok mutlu olurum