zeynepzeze Merhaba, hanımlar hangi marka kullanıyorsunuz? Rahat oluyor mu. Bir yere giderken bebek arabası ve puset taşımak zor oluyor. Alırsam yeni doğan aparatlı mı almalıyım? Neye dikkat etmem gerekiyor ?
yamac0608 zeynepzeze 3. Aydan sonra öneriyor doktorlar yada bebeğin 6.5-7 kg üzerindeyse aparatsız alabilirsin ben 2.20 günlükken başladım ama oglum 6.5 kg olduğu için yenidoğan aparatı almadım daha zayıfsa yenidoğan aparatı ile alın isterseniz.
yamac0608 zeynepzeze instegramdan babalinbaby var ordan aldım rahat kullanımı ama küçük olduğu için ara da huzursuzluk yapıyor bide göğüse yapışık olduğu için huysuzlanıyor büyüdükçe geçer diye düşünüyorum