Mryymom Bebegimde laktoz alerjisi var bebelac lf kullanıyoruz tuvaletini yaparken çok zorlanıyor probiyotik başlamak istiyorum bu durumu yaşayan var mı
Poly-ana Mryymom Biz üç aylık oluncaya kadar biogia probiyotik damla kullandık canım ama doktorumuzun bilgisi dahilinde istersen bu damlayı danış sende onaylarsa kullanın biz çok memnun kalmıştık
dikkatbebekvar Mryymom benim bebegim ıkınmayı biogaiayla bırakmıstı valla cok faydasını gördüm o zamanlar
Mimeva Mryymom probiyotiklerin bi zararı yok aksine faydası olabilir benimde bebeğimde gaz kaka sorunu vardı bioagia kullandım yaramadı şuan forbiome minies kullanıyorum o yarıyor bize böyle bağırsak sorunlu bebeklerde bağırsak florasının gelişmesi için kullanılması yarar sağlıyor 1 yaşına kadar kullan demişti doktorum
Tombikdonerartikcokpahali Ben de ,3,5 aylık Biogaia kullanıyordum, işe yaramadı. Şimdi maflora geçtik. Kakasini 7 günde bir yapıyor.
fatmamasal Poly-ana bende şimdi olnu kullanıyorum yaklaşık 1 haftadan fazla oldu. Bebeğin 6 gündür kakasını yapamıyor. Çok normal diorlar. Acaba bu ilaçtan dolayı mı .
Mryymom fatmamasal ben ilk aptamil kullanıyordum böyle sorun olmadı 40 çıktıktan sonra kontrole gittik ve laktoz alerjisi olduğunu öğrendim ben aptamilin lf başlayacaktım ama aptamil evolvia genelde çok zor bulunduğunu söyledi eczacı o yüzden bebelac lf kullanıyorum ve tuvaletini yapmakta çok zorlaniyor ve kabız lik yapıyor lf li mamalar dedi aile hekimi probiyotik kullanmanı öneririm dedi ve probiyotik bağırsak enzimini iyi çalıştırır biogaia kullana bilirsin dedi bebeğim çok gazlı ve kolik
Poly-ana fatmamasal Hayır ilaç rahatlatır aksine biogianın etki etmeye başlaması bir haftayı buluyor zaten ama çok düzenli saati saatine kullanmak gerekiyor. Birde sizde bol bol su için sütün kıvamı da kabız yapıyor bebekleri
Seheeeeeeer fatmamasal bende bu gün başladım biogaiya. Kakasını 6 7 güne bir yapıyordu. Doktora götürdüm normal dendi 😑 Yani bioagiya yüzünden olduğunu sanmıyorum
Ayfa1608 Mryymom merhaba bebeğiniz kolik olduğu için mi bigaia önerdi doktorunuz ? Benim bebeğim de kolik maflor kullanıyoruz ama bigaia ya geçmek istiyorum
Emias Kızım 2 aylık önce doktorumuz biogay verdi. Yeterli gelmedi aguline yi de ekledik. İkisini birlikte veriyordum. Bu da etkili olmayınca biogayı çıkardık yerine sab simplex i ekledik. İyi geldi. Şu an da yavrucuğum amip olduğu için sam simplexi kullanmıyoruz probiyotik verdi. Adı forbiome Minies. Bağırsak düzenleyici bu.
Poly-ana Ayfa1608 Aç değil tokta değil beslenme ortasında verebilirsin çok farketmiyor asıl önemli olan hergün aynı saatte vermek. Dakikası dakikasına çok önemli. Günde mak 5 damla veriliyor 5ini de aynı anda. Biz sabah 10da veriyorduk her sabah. 3 ayı dolunca tüm takviyeleri bıraktık
Ayfa1608 Poly-ana fayda ediyor mu gerçekten 🥹 ona göre alcam kusura bakma bunaltıyorum belki ama cidden yoruldum bu gaz kaka olayından artık. Bide bir kutu tahminen ne kadar gidiyor kaç gün
Poly-ana Ayfa1608 Yok canım estagfllh ben çok iyi anlıyorum seni bizde çok çok çektik gazdan oğlum ağlar ben ağlardım ah geçti çok şükür sizinde geçecek inşallah. Biz nurse harveys colex ve biogia birlikte kullandık %80 rahatlattı diyebirim sonra da kendiliğinden rahatladı oğlum 3. Ayda tamamen kestik.
dikkatbebekvar Ayfa1608 evet ama benimkinin günlerce kabızlıgı olmuyodu max 2 3 gündür. Ama cok ıkınarak gürültülü kaka yapardı. Damladan sonra düzeldi
Ayfa1608 dikkatbebekvar benim bebeğim de kabız değil hergün yapıyor günde 2-3 defa biraz brşaz ama çıkartmakta çok zorlanıyor. Ona faydası olur mu ki