Haticemree siz alın. Sık sık artışı takip edin. Bir süre daha artış olacak zaten. Düşüşe geçtiğinizi hissettiğiniz an satarsınız zaten ama ülkede maaşlar bu düzeye çıkmışken dolar da öyle ha diyince düşmez. Düşse bile dolar, altın gibi yatırım araçları gördüğü seviyeyi unutmaz. Şu an 21 ama piyasa beklentisi çok daha yüksek. Temennim düşmesi yönünde tabii ki ama düşse bile bu çok uzun bir süreç ister.