Kızlar 8aylik bir bebeğim var koliktik ordan ağlamayı huy edindi çünkü avazı çıktığı kadar ağlayıp peşinden gülüyor şuanda diş çıkartıyoruz artık istediği şeylere aşırı ağlıyor hiç bir şekilde yönlendiremiyoruz hep onun dediği oluyor bunla nasıl başa çıkabilirim.Cok zor durumdayım.