Bebeğim 5 aylık çok acıkıyor bir iştahla mama yemeye başlıyor ama 30 cc anca yiyor gerisini istemiyor önceden 120 cc yerdi gece de sürekli uyanmaya başladı tam 4. Ay atağı bitti rahatladık dedim şimdi bu ne bilen var mı sürekli mız mız bir de bu ara ek gıdaya geçtik bunla ilgili olma ihtimali var mı bilen varsa bir akıl versin lütfen napacağımı şaşırdım artık ve bebeğin seveceği güzel bir kaşık mama tavsiyeniz var mı belki onu yer çaresiz kaldım😔