Hanımlar yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 13 aylık ve kahvaltıya dair hiç bir şey yediremiyorum. Sürekli ağzından çıkarıyor. Özellikle yumurta kesinlikle tüketmiyor. Sürekli değişik şeyler yaptım ama olmuyor. Ek gıdaya başladığımızdan beri böyle zoraki arada birşeyler yiyor ama onuda çok az yiyor. Sizde böyle olan var mı?