ada__ Kızım 5 aylık doktor tavsiyesi ile tadımla ek gıdaya başladık yoğurt patates kabak havuç tatlı patates 2 öğün şeklinde ama biraz fazla mı verdim kızım kabız oldu kakasını yapamıyor ve zorlamıyor başınıza geldi mi Yardım lütfen anneler 😞😓
Mercosey ada__ fazla vermişsiniz 3 gün ara verip bol bol emzirin. Zeytinyağı verebilirsiniz. Öğünlerine de zeytinyağı ekleyin. Ama şöyle ki ilk ek gıdaya başladığında 10 gün falan yapmaması normalmiş. Ben probiyotik başlamıştım ek gıdayla birlikte kabızlık yaşamadık.
aura_meselesi_bu_sekerim ada__ 1 haftadır bununla uğraşıyorum Ama kuru kayısı ve armut u kaynattım püre yaptım o biraz fayda etmişti Sonra yine olunca doktorumu aradm önerdiği ilaçla ek gıdaya devam ediyorum
Winky ada__ probiyotik kullanın bize doktorumuz vermişti kabız olmuştu ek gıdayla bol bol zeytin yağı vermeme rağmen baya sıkıntılıydı sonra probiyotik başladık şimdi bi sıkıntı yok çok şükür
ada__ alintugce34 Mercosey her yedirdiğim yemeğine zeytin yağı da koydum aslında tamam çok teşekkür ederim ☺️
Keremikobayky Miktar fazla gelmiş olabilir. 6-9 ay arasındaki ek gıda (ki siz çok daha erken aydasınız) doyum değil tadımdır bebeğin asıl besin kaynağı anne sütü yada formül mamadır ek gıda sadece tadımdır. 9aydan sonra doyum amaçlı ek gıda verilir adı üstünde EK
Emily37 ada__ tadım yaparken bile hep zeytinyağı koydum ben sebzelerine canım.kabız olduğunda da sabah aç karnına zeytinyağı verip öyle emzirdim yara kuru kayısı kaynattım suyunu içirdim kayısılarıda ezip yedirdim daha rahat yapıyor tuvaletini o zaman.