7,5 aylik dis çıkarıyor sandım ama henüz kabarma yok, salya yok. Gündüz gün içinde sadece 1 saat anca uyuyor oda zorla. Gece de her 30 dakikada uyanıyor sabah 4 de tamamen uyanıyor. Herkes geç yatır geç kalksın diyor öylede denedim dhaa beter oldu, aksam 8 9 sa yatırıyorum yine aynı. Ya anlamıyorum vücudu hiç uyku salgılamıyor sanki hep ayakta ve sürekli ağlama modunda,doğdu dogali böyle yoruldum artık ya