Oğlum 3 ay 14 günlük. Yaklaşık 1 aydır elleri hep ağzında ne bulsa ağzına götürüyor memeyi reddetti biberon ile emzik ile ağzını kasıyor sanki ve aşırı tükmük çıkarma salya akitmasi var. Huysuzluk ağlama uykuya direnme desen hepsi var. İlk defa bu gece de ateşledi korkudan sabahı ettim. Diş olabilir mi çok erken değil mi başka bir sıkıntısı mı var bir fikri olan var mı?