Merhaba güzel anneler bebeğim 8 aylık kaç kere denedim eline ne versem bir parça kopartıyor biraz geveliyor ağzında sonra Boğazında kalıyor öğürüyor bir kaç kere morardı bile zor çıkarttım korkudan artık veremiyorum eline birşey neden böyle oluyor yapabilen var mı