Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 1 sene oldu göbeğim çok var diye karın egzersizleri çalışmak istedim fakat sabah kalktığım zaman yoğun bir ağrı oluştu nasıl sezaryenliyken yatakta rahat dönemiyorsak yine rahat dönememeye başladım ağrı var karnımın içinde acaba dikişlere bişey olmuş olabilir mi yoksa 1 sene geçti dikiş kalmamış mıdır artık bilemedim