ayse01_alparslan ateş düşürücüyü ne zaman verdiniz? Verdiğiniz halde düşmüyorsa ılık bir duş deneyin. Pamuklu bezi ıslatıp koltuk altına, diz kapağının arkasına koyun. Ama ateş düşürücüye rağmen 39 sa mutlaka acile gidin. Enfeksiyon olabilir. Salgın var malesef. Benim kızımın da geçen hafta ateşini 39lardan düşüremedik, devamında da ishal ve kusma geldi.