Aybuke014 Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık gaz problemimiz bitti çok şükür ama geceleri uyumuyor 3 ten 4 ten aşağı uyumuyor yatırır yatırmaz uyanıyor tekrar emiyor akşam 21.00 dan bu yana ayakta var mı benim gibi olan kafayı yemek üzereyim😔
findikbrnlu0_ Aybuke014 o aylarda hatta 4. Ayın bitişine kadar benimkide öyleydi çok zor ya sütünüz var mı acaba belkide aç diye uyanıyordur
Story93 Aybuke014 gündüz uykuları nasıl ? Bir de akşam uykusu için rutin oluşturun her akşam aynı saatte aynı sırayla.. ben 18.30 olduktan sonra uyutmuyorum oyun + banyo + masaj + meme + uyku böyle bir düzen kurduk ilk gün hemen alışmaz ama zamanla alışıyor gece uykusunu bilir
LilyaBn Aybuke014 3yaşında kızım hala uyku sorunu düzelmedi ne gündüz ne gece uyumak istemiyor. Asıl bizim gibi 3yaşında olup hala uykusu düzelmeyen varmı😂 sizinki çok çok normal☺️
Yasemin38 Aybuke014 belli uyku rutinleri oluştur canım. Gece gündüz kavramı oluşmadığı için belli bir dönem bu durumlar olabiliyor. Emiyorsa sen beslenmene dikkat et bol bol su iç günlük 2.5-3 litre kadar ve sık emzir.
Aybuke014 findikbrnlu0_ sütüm yetiyor mu bilmiyorum o saatlerde azalıyor mu çişli bezini takip ettim ama onda 6 yı geçiyor sıktığımdada var gibi bilemedim nasıl anlarım😔
Aybuke014 Story93 gündüzde bölük bölük 3 kere filan uyuyor ondada en uzun 2 saat olur oda bazen rutin yapmaya yenice başladım diyelim esniyor çok ama direniyor sıkıntıyı çözemedim☹️
Yasemin38 LilyaBn 2.5 yaşında oğlumda bizdede sıkıntılar var 🤦♀️uykuya direnme gece uyanmaları . Zamanla düzene girecek😊
LilyaBn Yasemin38 inanıyorım bir gün uyuyacaklar😂 ben çareyi geceleri koynuma almakta buldum Ama ben olmadan asla uykuya dalmıyor illa yanında yatıcam. Olduda bensiz uyudu en fazla 1saat sonra uyanıyor çok garip🤷♀️Öğlen uykusu 2yaştan itibaren yok😢 8saat benimle uyuyor 16saat ayakta aklım almıyor nasıl dayanıyor🤷♀️
Yasemin38 LilyaBn aaa öğlen uykusunu bırakması kötü olmuş canım🙁bizde var öğlen uykusu. Benimkide yanında yattığım yada oturduğum zaman uyuyor yatağa girip uykuya geçişler 1 saati buluyor😩babayla uykuyu denemedik🫠 ama ablasıyla uyuyor🤭
Yarenszr 2 aylık bebeğim benimde bu gün kafayı yedirtirecek bana 00.30 beri ayakta kucağımda uyuyor yatağına yatırıyorum kalkıyor hemen sallıyorum uyumuyor bu gün gündüzde uyumadı doğru düzgün zaten biraz daha uyumazsa kafayı yiyecem ne yapacağımı bilmiyorum sütün yetmiyor ondan yapıyordur diyorlar ama meme emmek istemiyor sadece uyumak istemiyor
Aybuke014 Yarenszr bendede aynı göğsümü yaklaştırıyorum kıyamet kopuyor artık bende süt mü yetmiyor diye düşünmeye başladım☹️
Story93 Yarenszr benim kızımın da uyku problemi çok vardı hala da var.. ben de hep sütüm yetmiyor diye düşündüm çevremdekiler sağolsun beni buna inandırdı. Gittim mama verdim çocuğa aç diye. kontrolünde kilosu normalden fazla geldi doktor sütün yetiyor bebek bambaşka şeylerden uyumayabilir açlıkla ilgisi yok bunun mamayı kes dedi. Sütünüze güvenin bence yani hepimiz önce açlığa yoruyoruz ama bebek bu hiçbir sebebi yokken micazen de uykuyu sevmeyebiliyor
Emias Aybuke014 benimki de 2 ay 2 günlük 2 gecedir uyumuyor 3,4 e kadar. Eşimle sallıyoruz. Önceleri gündüz uyumuyordu ama gece uyuyordu. Sallıyoruz eşiğine koyar koymaz tekrar kalkıyor.
Yarenszr Emias benimkide aynı akşam en son göğüsümde uyuttum yarım saat uyudu sonra sabah 6 uyudu 6 saat ayakta kalır mı bir çocuk nasıl büyücek diye düşünüyorum şimdi gece uykusu olmadı için
Aybuke014 Story93 doğru diyorsunuz annem ve kayınvalidem sağolsunlar sürekli sütün yetmiyomu neden ağlıyor aç bu çocuk diye diye benim aklıma yetmiyormuyu soktular acayip stres oluyorum bence bu durum etkiliyor çok
Yarenszr Story93 ay banada diyor bu çocuk doymuyor yarım saatte bir emzir mama al doktor verme mama diyor yok sen ver diyorlar ben vermiyorum zorla kalırsam tabiki veririm ama çocuk uyumayınca sende uyumuyor süt üretimin az oluyor o zaman tabiki doymaz kendi yapıyor çocuk kendi çekiyor yani