M-mirac64 alinademir23 benimde öyleydi sürekli üzeri islaniyordu gece gündüz ıslaklık gaz yapıyordu çözüm molfixte buldum ogun bugündur molfix kullanıyorum şu an 6 ayligiz çok şükür dışına cikmiyor
M-mirac64 Bebekcino bende molfix kullanıyorum bazen sabaha kadar degstrmym gece üşeniyorum ama çok şükür ıslak sızdırma flan olmuyor
alinademir23 Arkadaşlar, bugün sleepy 2 numara denedik ve çok şükür oldu, 1 numara küçük geliyormuş. Yardımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Bir rus olarak türk insanların ne kadar yardımsever olduğunu tekrar anladım, çok sağolun
Oburiks alinademir23 sleeppy nin kalıbı dar zaten hep bir beden büyük kullanın sizdirmasi o yüzdendir
balyanaklibebe Kesinlikle prima premum care ilk zamanlar prima kullandım sonra molfikse geçtim ilk zamanlar çok iyiydi aylarca kullandım 5 aylık olduktan sonra gündüzleri çok iyi ama geceleri idrarını benim oğlum tutuyor tutuyor sabaha yakın bi saate yapmaya başladı koltuk altına kadar idrarla uyanuyorduk sleppy dedi arkadaşlarım aldım cırt yok bio naturel dediler bi numara büyük tak dediler sabah yine aynı mazars burda bende post açtım goon mu prima mı diye çoğunluk prima dedi dünya varmış diyorum gece takıyorum sabah değiştiriyorum diğerlerinde bin kere bakardım az yapsa bile değiştirirdim geceleri prima kullanıyırum gündüzleri slepy bionaturel
kubra00k Bende ilk ay sleepy paketini hemen bitirdim sızdırıyordu evet. 8 aydır molfix kullanıyoruz. Hiç sızdırmadı