Cananmira Kızlar üç gündür kuyruk sokumumda bir ağrı ve şişlik var üzerine oturamıyorum batıyor kıl dönmesi herhalde korkuyorum işlemi çok acısıdır diye ama bu acıdanda iyidir yarın acile gidicem kesin böyle olan varmı be gibi bir müdahale oluor çok acıyorum
alya00 Cananmira korkutmak istemem ama kıl dönmesi .iltihap toplaması kadar acı bir şey yok patlayınca rahatlarsın ancak ben sabah akşam acile iğneye gidiyordum.doktor antibiyotik vermişti aynı zamanda
alya00 Cananmira kıl dönmesi ise ameliyattan başka çaresi yok. Ben öğrendikten 1 yıl sonra ameliyat olmuştum. Sizede antibiyotik tedavisi başlarlar. O iltihap ya kurur ya da patlar ikisinden biri olunca ağrı geçiyor. Ameliyat sonrası ve pansumanlarda hiç ağrım olmadı.3 gündür iyi dayanmışsınız bravo
Cananmira alya00 iltihaplanma ve kıl dönmesi farklı şeylermi ucu yok akıntıya yok sadece ağrı ve bastırınca içinde şişlik car dışarıda yok
Asyaminebebek Kıl dönmesini bilmiyorum ama kuyruk kemiğini çatlatmış biri olarak söylüyorum çok ağrı yapıyor ben ağrıdan 3 ay felan yürüyemezsin o derece kaynanana kadar hiç geciktirmeyin gidin bende çatlaktan dolayı hasar kaldı