Mevacanimkizim https://ibb.co/LhNZ3YX Kızlar bilgisi olan yazabilirmi rahim ağzı kanseri mi annem yani anlayamadim lütfen bilgi verin randevusu Çarşamba günü?
findikbrnlu0_ Mevacanimkizim geçmiş olsun internetten de baktım ama birşey anlamadım inşallah sonuçlar temizdir
tiredmom_ Mevacanimkizim canım rapor lazım. Bundan anlaşılmıyor. Hangi hastaneye gittiyse onun sistemine gir. Barkod numarası varsa sonucunu ordan pdf indir. Öyle anlarsın. Detaylı raporunda yazar. Benim annem meme kanseri. Ordan biliyorum geçmiş olsun. Raporuna bak
Karanannesi Mevacanimkizim sonucunuz daha raporlanmamıs bu değerden birsey anlasılmayacaktır . Allah şifa versin
Beyninizikullanmakucretsizdir Kimsenin anlayacağını zannetmiyorum maalesef, ama inşallah ciddi birşey yoktur. Allah acil şifalar versin annenize 🤲🏻
Mevacanimkizim Beyninizikullanmakucretsizdir belki anlayan vardır ya inşallah. Allah razı olsun inşallah 🤲
Mevacanimkizim tiredmom_ baktım raporda çıkmamış anlamadım ya. Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲