Kızlar iyi geceler birkaç haftaya çalışmaya başlayacağım bebeğim 1.5 yaşında emiyor süt sağıp bırakacağım memede uyuyan bi bebek bide
Sağılan sütü nasıl vereceğim yAni ısıtılmaz da bekleyecek mi buzluktan çıkınca kendiliğinden erisin diye kullananlar neler önerir acaba