Dalpa sleepyde var böyle bir problem. Diğer bezlerden daha çok sıkı o iç lastiği. Şöyle ki, ek gıdaya geçtiği için ve kakası kıvamlı olduğu için taşma olasılığı pek olmuyor. O sebeple o iç lastiği yırtmanızda hiçbir sakınca yok. Ben ek gıdadan beri yırtarak kullanıyordum sleepyi. Bez iç lastik yırtma diye aratın video vardır.