Sütüm yok oğlum sadece emzik olarak kullanıyor beni şiddetli çekmesinden ve emerken oynamasından kaynaklı memede yaralar oluştu. Bugün doktorumuz iştahsızlıgıjı da buna bağladı memeden kesmemi tavsiye etti. Yalnızca memede uyuyan memeye düşkün bebeğimi 3 saattir uyutamadım. Memeye bant taktık yara oldu dedik açtı baktı geri kapattı uyku iyice sıkıstırınca bir kez emmek istedi beceremedi. Doğru bi yol mu izliyorum 18 aylık bu arada büyük vicdan azabı çekiyorum