Matmazelove Merhabalar 9 aylık kızıö var 2gğn önce bi anda gözü çapaklandı ılık su ile sildim sürekli neyse soğukta almış geçer dedim şimdi bi uyandım gözü resmen yapşmış savah doktora götürürüm fakat şimdi neler yapabilirim yapışmaması için
Egeanne Matmazelove çoğu kişi sütün yararlı olmadığını söyler ama eğer emziriyorsanız sütünüzü damlatabilirsiniz ben bebeğim kırklı iken damlattım yapışmasını önlüyor en azından su gibi değil