Egenim Merhaba gece 2 oldu saat aldıgım mamaya bir de baktım ki 2 numara almışım :/ bebeğim 4 ay 15 günlük . Şuan bu mamayı versem bişy olur mu sabah yenisini alırım yoksa gece gidip eczane aricam allahım nasıl yaparım böyle hata :/
Laydaren Egenim Böyle diyor. Daha önce doktoruma bebeğim 5 aylıkken 2ye ne zaman geçeyim diye sorduğumda elindeki mama bitince geçebilirsin demişti.
Serpiltoprak21 Egenim BM’de yaşamıştım bunu bulabiliyorsan al numaranı ama yoksa şuan hiçbir zararı olmaz üç kalık atıyorsan bir kalık at demişti sonra onu kullandım hatta iyi bile geldi çok güzel doyuyordu derin uyuyordu
Laydaren Egenim Gazlı bir bebekse sanki hiç risk almaya değmez ya. Eğer şuan alacak imkanınız varsa bence alın