Kızlar bebeğimi emziriyorum doğduğundan beri ama bi kez mastit oldum tıkandı mama aldı eşim eve geldi makinayla sağıyordum o sıra o gelince memem açıldı süt akmaya başladı mamayı kullanmadım hiç 1numarada sanırım 6aya kadar neyapsam 6aydan sonrası kullanamıyormu 1numarayı ?