Monarosa-06 İki sezaryen doğum yaptım. İkisinde de 20 dakika sonra emzirdim. İlk bir kaç gün zaten kolostrum geliyor, süte göre daha şeffaf bir yapısı var.
Sonra anneler de eyvah sütün yok diyor. Aslında kolostrum en büyük şifa. Sütüm gelmez diye düşünüp stres olmayın sakın. Ben hastaneye ne biberon, ne mama götürdüm. Hep dedim her annenin sütü olur.
Göğüs ucunuz çok yoksa silikon meme ucları var, onları deneyebilirsiniz. Sağlıkla alın kucağınıza.