AdenLinaa ben de 1.43 den yaziyorum azı dişlerimiz çıkıyor sanırım bir haftadır uykuları bölünüyor,huzursuz sürekli kucak istiyor, ishal. Şöyle düşünüyorum ağrısı var ki böyle davranıyor,bizim dişimiz agridigi zamann biz bile dayanamayıp ağlıyoruz o yüzden bol bol destek olun diş dönemi çok zor heleki azı dişler. Rabbim hepsine huzur,sağlık, şifa versin dertlerini alsın bize bağışlasın inşallah