Nhtkbrygt Bebekleriniz için aldığınız/ alacağınız önlemler ve sivrisinek kovucu spreyler/ürünler hangileri
enercisizkaldimanne Nhtkbrygt 2.5 aylık bebeğim doktoru Buzzy bee önerdi bize onu kullanacağım. 4 yaşında bı oğlumda var ona da aynısını kullanicam:)
Anonim81 Nhtkbrygt ev içi için sineklik taktırıyorum ben. Böcek olması ihtimaline karşı 3 ayda 1 tablet koyuyorum ulaşamayacağı yerlere. Isırırsa geçmesi içinde bi stick aldım yaralarında da kullandığım.
Gokturk_ Nhtkbrygt bizde o vardı bitti bir kutusu şuan sivrisinek ısırdı benide birkaç yerimden ve oğlum da uyumuyor sürekli mızırdanıyor sanırım onuda ısırdı gibime geliyor 🙈
Gokturk_ Nhtkbrygt evet ama kırmızı olanından çok iyiydi bitmiş farketmedim yediler her sene beni yerler zaten nedendir bilmiyorum evde tek beni yiyorlar sanırım oğlumu da yediler uykusunda mızırdanıp durdu sabah belli olur ne olduğu
cicekkizlarimbalkizlarim livanurvealpinannesi61 bebeğiniz ne kadarlık acaba? İçeriğindeki deet maddesi olunca ben çok tereddütte kaldim
livanurvealpinannesi61 cicekkizlarimbalkizlarim sıveno da sağlığa zararlı madde yok kimyager ve biyologlar öneriyor. Yenidoğan dan itibaren kullanılıyor.
cicekkizlarimbalkizlarim livanurvealpinannesi61 100 kişiden 90 ı öneriyor. Bende çok istiyordum ama işte içeriğine bakıp deet görünce korktum açıkçası. Umarim öyledir
livanurvealpinannesi61 cicekkizlarimbalkizlarim dert maddesini nerden baktınız acaba ben bakıyorum öyle bir madde görmedim içinde. Pire sorunu yaşamadık hiç içeriği temiz olduğu için sıveno tercih ettim. Trukid tercih ediliyor ama içeriği temiz değil kimyasal madde var.