Rabia_kk İyi geceler anneler termal tayt kullanıp memnun kaldınız mı ve zarari yararı nedir? Bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🤭🥰
arenisraa Ben doğumdan sonra giymek için almıştım aslında çok güzel ama belli bir gün kullanımdan sonra keşke daha küçük beden alsam diyorsun
arenisraa Rabia_kk benim de yok evde günlük işler için aldım trendyol dan aldım ama dediğim gibi bir küçük beden alırsan çok iyi