Keremali Kazanamazsam da kimse bana geçip calisipta kazanmadı deyip okuma hevesimi kirmasin istedim
İnsanlardaki aşağılama hevesini anlamıyorum gerçekten ya. Kazanmak ne kadar normalse kazanamamakta normal. Yıllarca bunun savaşını verdim ben. Detay vermeyeceğim. İnsanlar zor, çok zor… en iyisi kendi içinde yaşamak. Olan çıkıyor ortaya zaten.