Başima iş kazasi geldi uzun yillar önce kolumda yeşil badem (olgunlaşmış) boyutunda kesik var 2 cm falanda kalinlık..
Yine kolumdan utanacağim yine tişort giyemiyeceğim..
Tedavsi varmş ama tam silinmiyomuş
Çok utaniyorum goren jiletmi diyo açiklama yapmaktan biktim. Kolunuzda falan iz varsa nadil kamufule ediyosunzz yaz kis uzun kollu giymekten biktm..
Asla kendime ozguvenim yok tek kolum kapansinda ne giydigimin onemi yok dye dusuniyorm 😭 fikirleriniz varmi dövme hariç korkuyorum ve eşim ailem.asla musade etmezler..