Ayisigi45 benimde çevrem yoktu fakat şu anda sosyal.medya üzerinden bir çok kişi ile iletişim halinde olabiliyoruz yurt dışı bile dahil siz düşünün tabiki prakende geliri harici mâas geliride var çok güzel kazançlar elde ediyoruz kesinlikle düşünün derim özellikle bebeginiz varsa ve çalışmıyorsanız düşünsene kendi işinizin patronsunuz ve çalışma saatlerini tamamen kendinize göre belirliyorsunuz kimse size neden böyle yapmadin neden bu saatte başladım yada neden ilgilenmesin vb şeyler asla soylemiyor en güzeli de bu değil mi