Minikkoalam0404 Arkadaşlar bugün 5li karma ve pnömokok aşılarımızı olduk cuma verem aşısını olacağız cocuğum sabahtan beri huzursuz sadece kucakta sakinleşiyor calpol 2 oldu veriyorum normalmi
Ahhannelik Minikkoalam0404 benim kızım 2. Ay aşısında aşırı huzursuzdu uyumadı doğru düzgün ve ateş yapmıştı doktor ateşi 38 ve üzeri olursa 6 saatte bir verebilirsin yarım ölçek demişti
Minikkoalam0404 Beyz1 bugün 2 adet vurdular ama toplamda 3 adet verem aşısını toplu açıp bebekleri çağırıyorlar mış cuma günü de verem aşısını olmaya gdcez inşallah ☺️